سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
روبوسی نکونام و رحمتی و درخواست فتح‌الله‌زاده از بازیکنان/ قلعه‌نویی آخرین طبیب استقلال!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را در تهران پیش از سفر به تبریز برای دیدار با گسترش فولاد تبریز از ساعت 19 در حالی در کمپ این باشگاه برگزار کرد که تحت تاثیر حضور علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داشت.

*فتح‌الله‌زاده 30 دقیقه به آغاز تمرین خود را به همراه علی امیری معاون ورزشی باشگاه و میرشاد ماجدی به کمپ رساند که در این لحظه هواداران با قلمدوش کردن، مدیرعامل استقلال را به شدت تشویق کردند و او را به رختکن بردند.

*فتح‌الله‌زاده به مدت 30 دقیقه با امیر قلعه‌نویی در خصوص وضعیت استقلال صحبت کرد و سپس راهی چمن شد و در حالی که به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار می‌گرفت به سمت بازیکنان رفت و با تک‌تک آنها دست داد و خوش‌وبش کرد. فتح‌الله‌زاده در جمع بازیکنان گفت: خوشحالم که توانستیم بهترین بازیکنان ایران را دور هم جمع کنیم و افتخار می‌کنم چنین بازیکنان خوب و با غیرتی در اختیار داریم.

وی افزود: 20 تا 25 سال طول می‌کشد یک ستاره به ستاره‌های یک تیم در آسیا اضافه شود و از شما خواهش می‌کنم با تلاش و غیرت خود ستاره سوم را به عشق هواداران به ارمغان بیاورید.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: از امروز در کنار هم هستیم و امیدوارم با کمک خدا بهترین نتایج را در آسیا رقم بزنیم و دست به دست هم داده و اسباب خشنودی هواداران را ایجاد کنیم.

*پس از پایان صحبت‌های فتح‌الله‌زاده هواداران استقلال از  او خواستند به جمع آنها بیاید. فتح‌الله‌زاده نیز این درخواست را قبول کرد و به سکوهای کمپ رفت در این لحظه هواداران استقلال شعارهایی مختلفی چون "حاجی، امیر تشکر تشکر" و "مدیر محبوب ما حاج‌ علی فتح‌الله" وی را تشویق کردند.

هنگامی که فتح‌الله‌زاده بین مردم در سکو نشست به یکباره هواداران استقلال شعار "سردار یادت باشه، فتح‌الله سرورته" سر داردند که مدیرعامل استقلال از آنها خواست این کار را انجام ندهند. با این وجود هواداران استقلال عملکرد تیمشان  در فصل نقل و انتقالات را به رخ رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس کشاندند.

*پس از حضور چند دقیقه‌ای فتح‌الله‌زاده در میان هواداران مرتضی کامرانی مسئول کمپ استقلال در خصوص وضعیت کمپ توضیحاتی را به مدیرعامل این باشگاه ارائه داد.

*2 بنر بزرگ در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه نصب شده بود که روی یکی از آنها عکس امیر قلعه‌نویی با این نوشته "تو آخرین طبیبی که لحظه‌های آخر به داد هواداران رسیدی"  دیده می‌شد و روی دیگری عکس فتح‌الله‌زاده و کمپ استقلال قرار داشت و روی آن نوشته شده بود "کارهای بزرگ مردان بزرگ می‌خواهد." جالب اینکه از طرف کمپ استقلال پرده‌ای نصب شده بود که روی آن مقدم مدیرعامل استقلال و اعضای هیئت مدیره گرامی داشته شده بود اما خبری از هیئت مدیره استقلال نبود. بنر منصور پورحیدری نیز در کمپ نصب شده بود.

*برخلاف روزهای گذشته بیشتر بازیکنان استقلال با ماشین‌های مدل بالای خود در تمرین حاضر شدند. امیرحسین صادقی با ماشین لکسوزی که فتح‌الله‌زاده به او داده بود در تمرین حاضر شد.

*یک ساعت پیش از آغاز تمرین فردی با ماشین چمن‌زنی در حال کوتاه کردن چمن کمپ بود.

*جواد نکونام که روز گذشته با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود امروز لباس تمرین استقلال را پوشید و به همراه آندرانیک تیموریان تمرین اختصاصی انجام داد. صحنه جالب روبوسی نکونام با مهدی رحمتی بود. کاپیتان تیم ملی کشورمان با آندرانیک تیموریان خوش‌وبش گرمی داشت. ضمن اینکه نکونام با علی امیری در حالی خوش‌و‌بش کرد که برخی‌ها عنوان کرده بودند نکونام به دلیل حضور امیری با استقلال قرارداد نمی‌بندد.

*فتح‌الله‌زاده پس از صحبت‌هایش در میان بازیکنان با آنها و کادر فنی عکس یادگاری گرفت. در این لحظه حنیف عمران‌زاده به شوخی پایش را روی شانه‌های مهدی رحمتی قرار داده بود که این حرکت مدافع استقلال باعث عصبانیت دروازه‌بان آبی‌پوشان شد.

*محمدهوتن قلعه‌نویی فرزند سرمربی استقلال نیز در تمرین حضور داشت.

*حنیف عمران‌زاده با دیدن علی امیری در خصوص پاس نشدن چک اسپانسر باشگاه استقلال صحبت و از این مسئله ابراز ناراحتی کرد.

*دکتر نوروزی معاون ورزشی باشگاه استقلال با احمد جمشیدیان در خصوص وضعیتش دقایقی صحبت کرد.

*بازیکنان زیرنظر امیر قلعه‌نویی سانتر از جناحین و تجمع در محوطه جریمه را انجام دادند. در این بخش از تمرین حنیف عمران‌زاده با سر گلی به ثمر رساند که سرمربی استقلال وی را تشویق کرد. هر بار که فرهاد مجیدی موفق به گلزنی می‌شد از سوی هواداران مورد تشویق قرار می‌گرفت.

*تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 16:45 عازم تبریز می‌شود و تمرینی در تهران انجام نمی‌دهد. این تیم ساعت 22 پنجشنبه هفته جاری در هفته اول لیگ برتر میهمان گسترش فولاد خواهد بود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ