سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
دايي گفت حرفي از رفتن نزن، به تو نياز دارم
تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:خانزاده,دایی,پرسپولیس,تهران,فوتبال,مدافع, | 14:12 | نویسنده : محسن شجاعی

به نقل از جام ورزشي؛ محمد رضا خانزاده فصل قبل با حضور در ترکیب اصلی سرخ پوشان به تیم ملی راه یافت و تبدیل به یکی از یاران مورد علاقه کی روش در خط دفاع تیم ملی شد. با وجود نفراتی چون ماهینی و علی عسگر، خانزاده کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد و شاید به همین دلیل بحث جدایی اش از پرسپولیس و رفتنش به نفت مطرح شده بود.


* قضیه پیشنهاد نفت به کجا رسید؟
- اتفاق خاصی نیفتاد و در پرسپولیس می مانم. من زیاد در جریان این موضوع نبودم و از طریق اطرافیان متوجه این پیشنهاد شدم.


* در این خصوص با دایی صحبت کنی؟
- بله با ایشان صحبت کردم و آقای دایی به من گفت که در این مورد حرف نزن و برو کارت را انجام بده، شرایط آنها اصلا مناسب تو نیست و باید به صورت قرضی بروی، در تیم به تو نیاز دارم.


* پس دایی مخالف رفتنت بود؟
- بله و به من اطمینان داد که به این مسئله فکر نکنم.


* نظر باشگاه چیست؟
- باشگاه نظر خاصی نداشت و می دانم که آقای رویانیان هم موافق این انتقال نبود.


* خودت دوست نداشتی بروی؟
- نه، بالاخره پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و در ان مدت به شرایطم در تیم عادت کردم و به هیچ وجه دوست نداشتم جدا شوم.


* بازی با تراکتور را چطور می بینی؟
- بازی اول شرایط سختی دارد. به خصوص اینکه تراکتوری ها هم تیم خوب و قدرتمندی دارند و فکر می کنم باید حساب شده و منطقی بازی کنیم.


* به نظرت این بازی بیش از حد حساس نشده است؟
- تراکتور تیم خیلی خوبی است که با رفتن علی آقا و کریم بهتر و کامل تر از قبل شده است. بازی بسیار سخت است ولی امیدوارم ما برنده این دیدار باشیم و در شروع مسابقات لیگ با پیروزی استارت بزنیم.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ