سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
کرانچار: مسئوليت‌ها را به گردن مي‌گيرم
تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:کرانچار,سپاهان,اصفهان, | 19:27 | نویسنده : محسن شجاعی
زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از بازي با فولاد خوزستان از هفته نخست سيزدهمين دوره ليگ برتر ايران (جام خليج‌فارس) اظهار کرد: در ابتدا بايد از رسانه‌هاي جمعي تشکر کنم؛ چرا که با واقع‌بيني تلاش کردند که حقايق را به مردم عرضه کنند. در اين راستا علاقه داريم همچنان با رسانه‌ها تعامل داشته باشيم و تلاش خواهيم کرد که به بهترين وجه اطلاعات مورد نياز را در اختيار رسانه‌ها قرار دهيم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: در سال‌ گذشته که در سپاهان حضور داشتم اين تيم نه فقط در اوج فوتبال ايران که در اوج فوتبال آسيا حضور داشت.

سرمربي تيم فولاد مبارکه سپاهان درباره حضور حمودي، خليل‌زاده، عقيلي، افشين، جباري و يعقوب کريمي گفت: اين بازيکنان با ارزش‌هاي خود توانايي‌هايي ايجاد مي‌کنند که با استفاده از آنها مي‌توانيم در ليگ قهرمانان آسيا به خوبي پيشروي کنيم. از روز 17 خرداد که تمرين‌هاي تيم آغاز شد، 4 بازي دوستانه را پشت سر گذاشتيم که به غير از آرش افشين و مجتبي جباري که در آن بازي‌ها نبودند، بقيه بازيکنان ياد شده عملکرد بسيار مثبتي داشتند.

وي با اشاره به اضافه شدن مجتبي جباري، بازيکن سابق تيم استقلال تهران به سپاهان گفت: آنقدر در پيشرفت جباري نکات مثبتي ديده‌ايم که اصلا تصور نمي‌شود اين بازيکن تازه‌وارد است و اين در بازي آخر دوستانه سپاهان برابر راه‌آهن کاملا مشهود بود. هم‌اکنون تيم سپاهان ترکيبي از بازيکنان باتجربه و پخته را در اختيار دارد.

سرمربي کروات زردپوشان اصفهاني افزود: از هم‌اکنون مسئولانه مسئوليت‌ها را به گردن مي‌گيرم و به حريفان نشان خواهيم داد که براي قهرماني گام برمي‌داريم. اين مطلب را مي‌توانيم در بازي فردا برابر فولاد نشان دهيم.

کرانچار درباره سيزدهمين ليگ برتر ايران اظهار کرد: ليگ امسال به نسبت سال گذشته جالب‌تر و پرابهام‌تر خواهد بود. سپاهان در کنار استقلال، پرسپوليس، تراکتورسازي و فولاد يکي از قدرت‌هاي ليگ برتر ايران به شمار مي‌آيد.

وي با بيان اينکه در بازي فردا هواداران سپاهان از حضور در ورزشگاه محروم خواهند بود، خاطرنشان کرد: براي افرادي که اين تصميم را گرفتند متاسفم. چرا اين محروميت بايد در ليگ قبلي لحاظ شده باشد و اين محروميت در بازي مهم فردا که حکم يک داربي را دارد، به ضرر سپاهان تمام شود؟

سرمربي تيم سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد آيا تيم سپاهان در آينده بازيکنان ديگري را از تيم‌هاي پايه جذب خواهد کرد، گفت: جهان عاليان و مرادمند از بازيکناني بودند که از تيم‌هاي پايه به سپاهان اضافه شدند. اين بازيکنان توانستند آرام آرام در ترکيب تيمي قرار گرفته و هماهنگ شوند. هم‌اکنون مهدي شريفي جوان را داريم. اين بازيکن مستعد و خلاق بوده و مطمئنا در زمان مناسب به او ميدان خواهيم داد اما درخصوص بازيکنان تيم‌هاي پايه بايد بگويم به دليل اينکه بايد در جام حذفي، ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا مبارزه کنيم به جاي 11 بازيکن بايد 22 بازيکن حرفه‌اي و خوب داشته باشيم.

وي درباره آسيب ديدگي محرم نويدکيا، کاپيتان سپاهان گفت: اين بازيکن هفته آينده به آلمان مي‌رود تا بتواند نزد پزشک قبلي‌اش مداواي خود را آغاز نمايد. مجتبي جباري در يک ماه آينده جايگزين مناسبي براي محرم خواهد بود و پس از بازگشت محروم نويدکيا شاهد پيوند جديدي ميان جباري و نويدکيا خواهيم بود.

کرانچار درباره چيدمان تيم سپاهان گفت: قصد داريم در فصل جاري نيز سيستم 2 – 4 – 4 لوزي را ادامه دهيم اما احتمال دارد در خلال مسابقه‌ها سيستم بازي به 3-4-3 و 3-3-4 تغيير پيدا کند اما در مجموع سپاهان توانايي اين را دارد که در هر مسابقه از يک سيستم و چند زيرسيستم فرعي استفاده کند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه سپاهان بيش از فولاد خوزستان به نسبت فصل گذشته دچار دگرگوني شد و اين چه ميزان در بازي نخست با اين تيم تاثير خواهد داشت، گفت: در فصل گذشته ليگ برتر و جام حذفي سه بار با اين تيم بازي کرديم. دو برد سپاهان و يک باخت نتايج آن مسابقه‌ها بود. درست است که تيم سپاهان دچار دگرگوني‌هاي زيادي شده است اما معتقدم به غير از جباري که البته او هم هماهنگي خوبي پيدا کرده است، تمامي بازيکنان قبلي و جديد هماهنگي بسيار زيادي با يکديگر دارند و تطابق آنها مي‌تواند در بازي فردا ياري‌رسان تيم سپاهان برابر فولاد خوزستان مقتدر باشد.

وي همچنين با بيان اينکه سپاهان به قدري زهر دارد که مي‌تواند ستون بدن هر حريفي را بلرزاند، گفت: خلعتبري از سپاهان جدا شد. اين بازيکن، مهاجم قاتلي بود که يا گل مي‌زد يا پاس گل مي‌داد اما هم‌اکنون بازيکنان جديد مي‌توانند براي هر حريفي دردسر ايجاد کنند. براي مثال جالوويچ و غلامي با تمرين‌هاي خوبي که داشته‌اند براي حريفان کشنده ظاهر خواهند شد.

سرمربي تيم زردپوش اصفهاني در ليگ برتر فوتبال ايران درباره دو دروازه‌بان اين تيم يادآور شد: از اينکه شهاب گردان پس از آمدن رحمان احمدي همچنان در اين تيم ماند و گفت در سپاهان مي‌مانم حتي اگر دروازه‌بان دوم باشد، افتخار مي‌کنيم؛ چرا که اين اعتماد به نفس بهترين شاخص براي هر بازيکني به شمار مي‌رود. از اين دو دروازه‌بان هر کدام که عملکرد بهتري داشته باشند، درون دروازه خواهند ايستاد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ