A0: 
سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
پیشنهاد سوم منچستر برای خرید فابرگاس؛ ۴ میلیون پوند بالاتر

به نقل از روزنامه مارکا چاپ مادرید، با وجود رد دو پیشنهاد سران منچستریونایتد از سوی مدیران بارسلونا برای انتقال سسک فابرگاس به اولدترافورد، دیوید مویس، سرمربی جدید شیاطین سرخ از خرید کاپیتان پیشین آرسنال ناامید نشده و آماده‌ است یک بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره ملی‌پوش امتحان کند، چرا که این بازیکن اسپانیایی هنوز از اینکه جایی در ترکیب اصلی کاتالان‌ها پیدا خواهد کرد، مطمئن نشده است.

یونایتد در هفته‌ای که گذشت، برای دومین بار پیشنهاد خود برای خرید فابرگاس را به بارسلونا ارائه کرد اما این پیشنهاد که گفته می‌شود در حدود 31 میلیون پوند است نیز رد شد. پیشنهاد اول یونایتد 26 میلیون پوند بود. با این حال مویس تاکید کرد که هنوز از جذب هافبک کاتالان‌ها ناامید نشده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا یونایتد از خرید فابرگاس قطع امید کرده است، اظهار داشت: خیر. مذاکرات همچنان ادامه دارند.

منچستریونایتد در حالی خود را برای ارائه پیشنهاد سوم که در حدود 35 میلیون پوند تخمین زده می‌شود، آماده کرده که چند هم‌تیمی فابرگاس از جمله کارلس پویول، آندرس اینیستا و جرارد پیکه تاکید کرده‌اند این بازیکن هیچ تصمیمی برای ترک نیوکمپ ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ

    cache01last1407227112